blubb

En liten sammanfattning vad jag gjort de senaste dagarna när jag inte skrivit något..

Lördag:
Johanna kom till mig mot kvällen, jag hade precis gjort mig klar.. klippte mig själv till och med! :p haha
Vi gick till Nelly där Hanna och två av hennes dans kompisar var,
vi var inte där så länge för vi skulle ta bussen till selånger maknad.
När jag kom dit gick jag med Elina och Malin tills dom skulle hem,
då var jag mest med Elias och Mathilda, kul att träffa dom :)
Sabina drog med mig upp i en karusell också, hua ! haha :p
Vet inte hur länge jag var där, kallt som attans vare iallafall.. Men efter tolv tiden nån gång åkte vi alla..
 ( Hanna, jag, Johanna, natts och fredde) med andre en sväng,
jag vart sugen på glass och det slutade med att vi  alla satt på donken i en soffa med varsin glass. haha! ;)
Efter det ville Hanna och Johanna hem
, så vi andra fortsatte hem till Andre..
När Andre skulle skjussa hem oss slutade hans bil funka, eller inte helt utan de blev något fel..
Så vi ringde kricke som kom och hämtade oss istället, fredde och natts blev hem skjussade men
jag följde med kricke till biffen där bland annat Anton och Nils var, skit roligt hade vi där iallafall! ;p
Jag kom hem vid halv 4 tiden den natten/morgonen ..
hahaha  Klicka på bilden för att den ska bli större.
På bilden: Biffen ( Filip Bengtsson ) med ''gubbmask''.

Söndag:
Tröttare änn någonsin
..men vid sex tiden fick jag i mig något att äta iallafall.. sen vid sju kom Andre och Fredde och hämtade mig och hanna och vi var ute och åkte ett tag, sen ner på max där vi träffa massa folk..
Bland annat Johan som vi åkte till i bresand efter ett tag.. där satt folket och spelade tv spel, och Johans hund låg  och sov mellan mina ben.. hahah! alltså vid knäskålarna typ ! också började hon snarka jätte högt.. Tro jag aldrig hört en hund låta så...hah..
Efter vi varit hos Johan åkte vi hem till Fredde där de spelade gittarrrrhjäten..
jag hatar de spelet:p hah..
sen satt vi och pratade rätt länge.. så ringer kricke och vill vara med oss.
Så vi åker till södermalm för att träffa han och nils,  där vi sitter och pratar allihopa jätte länge..
Det blev också statoil en sväng..  Vi kom hem efter tre den natten.

Och idaag!
  är det söndag..
Har inte gjort något hittils, ätit frukost och sånt då.. Ska väll hoppa in i duschen och sånnt snart.
Sen kommer väll mamma hem och då ska jag hjälpa henne med maten,
sen ska vi ner till polisen och fixa nytt pass till mig för jag och Hanna åker ju utomlands om 23 dagar.
Hinner jag där emellan ska jag börja möblera om lite i mitt rum också, har fått hem fladdermus fotöljen :D
Den är grymt skön att sitta i, men måste möblera om för att få plats i mitt lilla rum !
Och ikväll kanske jag ska vara med Hanna, Fredde och Andre. :)

Har märkt att de nästan bara blir långa inlägg nu.. Jag som själv tycker det är störande att läsa långa inlägg så skriver jag det själv?  Ska försöka bättra på mig, får skriva oftare och mindre.

Nej nu ska jag duscha, vi hörs! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0