blä

Vad glad man bli av vädret? hua, hatar när vädret är såhär, man blir fan deprimerad..


Haha, idag klev jag och Hanna up vid 1 tiden.. Sååå jääääääävla skönt (:
fixa lite frukost sen glodde vi på nim's island, haha så jävla gullig film ^^ .. barn film men endå

 klicka för att se större ;>

Sen gjorde vi oss klar och gick hem till mig, lagade tacos.. de vart as gott :)

Och så har jag fått brev fårn komun, det blir antagligen Bild västermalms skola.. gillar inte västermalm.
Vi får se hur det blir med den saken tills skolan börjar. heh..

Sen nu har jag nyss badat, as skönt :)!
Får se vad jag hittar på ikväll .. känner att jag måste göra nått.. är rastlös..

jaja, hajrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0