ox-skit

Skolan gick bra idag. Började med att ha barteknik. Blandade massvis med alkoholfria drinkar för att bara lära oss alla olika sätt att göra drinkar på. Och sedan smaksättning, villka smaker som funkar att blanda med villka osv.

På eftermiddagen hade vi dietmatlagning. Vi skulle göra en fransk sallad med möggelost i. Tog och smakade på möggelosten innan. Alltså. De enda som fanns i mitt huvud när jag hade den där vidriga osten i min mun var bisonoxarna Cathrine's mormor och morfar skjutsade iväg oss till i sommras, på en farm.. full med stora läskiga djur, vi blev instängda i en bur som dom förde in i den läskiga och alla äckliga bisonoxar kissade och bajsade samtidigt. Man blev ju van stanken efter ett tag men det var så osten smakade - som det luktade där den dagen. Haha så illa! Så de blev grekisk sallad för oss istället. Vi gjorde även massa vegitarisk mat. Förstår inte hur man kan vara vegitarian. Fan va illa deras mat är. Hua.



När jag kom hem ringde Caty ó fråga om jag ville följa med ó sola, klart jag ville de! Vit som ett lakan och aldrig fel att umgås. Jag kan inte påstå att jag blev välldigt brun. Men när jag kom ut därifrån såg jag ut som en kokt kräfta. Kände mig som en också. Satan i gatan, har aldrig blivit så brun/röd där någonsin. Men nu tror jag att det har börjat lägga sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0