Hamburgare och film

Pratade med Kricke i eftermiddags om att hitta på något. Vi hade dålig fatasi om vad vi skulle göra. Våra allternativ var ungefär: Sola, gå runt sjön eller se på film. Vi gjorde istället allt de där och åt hamburgare. Ni anar inte hur fet vi kände oss när vi satt och åt hamburgare och tittade på film.

Kricke: Villken av dom var godast?
Jag: jag vet inte, jag orkar fan inte den andra..
Kricke: men lite åt du ju, villken var godast?
Jag: Hmm, den första isåfall, fast de kanske bara kändes så..?
Kricke: De är därför man skulle äta båda samtidigt ju..

När filmen var slut satt vi bara o pratade.. i typ 3 timmar. Hm. Kom hem för en halvtimme sedan typ. Eller mindre säkert. Ska gå och lägga mig nu. Yei. Bye!


Kommentarer
Postat av: Anton Becker

Snyggt att ha en reklambanner mitt i headern host ..

2010-09-22 @ 10:01:48
URL: http://alfonsdelfiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0