eller?

Hade jätte kul ikväll. Hade lite bord på skolan, men ringde och kollade ifall Jocke & Michaela ville komma dit och det ville dem. De tog med sig Sebastian också, min go pojke!! Jätte kul att servera dem. Speciellt Sebastian. Världens bästa unge. Gud vad jag tycker om honom. Det som även är jävligt bra med min skolas restaurang är att det är så jävulskt billigt där. Dom åt hummer till förrätt. Entrecoté till varmrätt och en efterätt till dem var, och på de dricka till dem alla + en whiskey. Sammanlagt blev detta under 400 kr. Helt sick egentligen.

Efter skolan var jag iväg till Mememto. Hade riktigt roligt där de sista timmara. Trog hem en timme innan stängning ungefär. Pallade inte vara kvar. Sjukt trött. Så så blev det. Traskade hemmåt och nu tänkte jag sova en sväng. Får se om jag vaknar i tid imorgon. Hoppas det...eller.. haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0