Torr Shampo



Hej hopp! Det löste sig med pengarna där, strul på banken bara.
Så fick även in mina andra pengar jag väntat på hela veckan. Woho. Drog en liten shopping sväng förut. Tänkte leta efter en ny kavaj. Hittade en skit snygg på Kappahl av alla ställen. Dock fanns den bara i 34 och 44, 44 är lite väl stort kanske, hah.. 34'an satt perfekt men kort i armarna. Så ska åka till birsta imorgon och leta en 36'a :-) Har även en kavaj på posten som jag ska hämta ut. Och nej jag är inte galen i kavajer, behöver en svart stilren och den som är på posten nu är en randig, inte direkt något man kan använda ofta. Men men. Köpte en svart väst jag tänkte ha när jag serverar/jobbar. Köpte även lite smink, eyeliner, mascara och ögonfransböjare-böjer aldrig mina ögonfransar men tänkte att 'why not?'. Såg även att PROFFS hade börjat göra torr shampo'n och dust it. Dust it har jag ju redan men tänkte prova torr shampot och det var galet bra, rekomenderas! PROFFS är ju så billigt märke också så hade inga förväntningar direkt men det var faktiskt bra bra bra!


Haha en kul grej. Jag visade västen jag köpte för min lärare Anders. Han vart heeeeelt paff. '' ÄR DE SANT, FÅR DU PLATS I DEN DÄR LILLA? Heeeerrre guuuuud, trodde inte du var så liten du brukar alltid ha så stora kläder på dig. Är de sant?!''  ... och endå tog jag en i storlek 38 för att få plats med skjorta under och så att man kan andas, Hahah.. Ja lite kul tyckte jag de var iallafall. Han vart så paff..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0