Om du nu ville veta..


Du heter? Jessica Hallén
(''ms'' i mitt bloggnamn står för  malin susanna och inte CAMS som vissa säger)
Ålder? 18 år 7 månader och kanske några dagar, tror jag..?
Vad tror folk om dig? många tror att jag är arg och att jag hatar dom, men jag hatar nog ingen och jag är oftast glad så det är lite creepy.
Vad får du oftast komplimanger för? Haha jadu, vet inte ja..
 Hur imponerar man på dig? Ärlighet, trygghet i sig själv men inte för självsäker kanske. Skulle nog inte rinna i brallan på mig om jag vart utbjuden på en date utan man får vara sig själv. Lite knäpp som mig kanske?
Var bor du? Sundsvall
Trivs du där? Egentligen inte, men det är endå en fin liten stad.
Brukar du komma i tid: Nej
Vad tycker du om fötter: Bryr mig inte speciellt mycket
Favoritdryck på morgonen: Kaffe
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: NEJ
Har du spytt offentligt: hahaha ja
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja!
Vad är det finaste du fått?
 mina fina vänner :)
Du samlar på: Sammlade på massor när jag var mindre men inget nu vad jag kommer på
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Oftast ingen men Cathrine eller Jocke isåfall.
När grät du senast: Kanske vart en skvätt i fredags, pga ångesten
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Betala av mina närmsta's lån, köpa bil, resa, festa järnet och byta ut hela min garderob =D
Vill du gifta dig? Nej
Vill du ha barn? Nej
Bor dina föräldrar tillsammans: Ja
Har du någon gång gråtit dig till sömns: Ja
Sko storlek ? 38, men börjar mistänka att mina fötter har krympt, har köpt två par nya skor i veckan och båda är 37'or
Har du tatueringar/piercingar? Båda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0