ölpumpar och proppar

Usch vad trött jag är. Men måste till skolan. Har arbetsmiljö snart och sen har jag hål i fyra timmar. Tänkte hålla på med mitt PA under tiden. Gå en sväng på banken och kanske luncha med mammsen. I eftermiddag har jag alkoholhantering med propparna. Hade alkoholhantering i ettan men fick ett streck i kursen även fast jag var där konstigt nog så nu måste jag göra om den på individuellt val, då kan ju även folk från ekonomi, media, barn och fritid och allt vad det är välja alkoholhantering dem med, och dom är så jävla proppiga så det är ju pinsamt. Frågar frågor som är helt självklara. En kille trode han hade gjort världens lagbrott för att han hade sålt öl under en konsert åt ett bolag under tiden han var 17 år. Om ni är fler som är lika proppiga - Man får sälja alkohol under 20 och 18 år's ålder. Inte privat dock. Men hallåå, folk från ekonomi och sammhälle och allt vad det är som ska vill framstå som dundersmarta kan inte enns tänka logiskt. Det stör mig jävligt mycket faktiskt. Dom flesta som utger sig för att vara smarta kan verkligen inte tänka logiskt alls. Hmm, jaja. Måste gå nu. Heya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0