movietime

Hoho, jag är hemma idag. Hade svin ont när jag kissade imorse. Hua. Men hade bokat tid hos tandläkaren till idag så dom kunde fixa min tand. Nää men självklart hade det blivit nå fel så jag får komma dit nästa måndag. Fel att ringa och informera mig om det då? Börjar bli less på de här. Sammtidigt som jag tror att jag har åkt på en urinvägsinfektion. Hade varit bättre att stanna hemma än att gå ut ó frysa ännu mer om jag har urinvägsinfektion. Jävla piss. Köpte iallafall två filmer på hydro på vägen hem. Orkade inte hyra och trode inte att jag hade nån bra hemma. Så nu ska jag se på film och ligga under täcket, känns bättre då man är varm om magen. Hua. Men älskar bröllops fotografen, vet inte hur många gånger jag har sätt den, måste se den nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0