Invito today

Buhu, jag fryser och är trött som en grisjävel. Har precis hittat igen mina vita skjortor. Ska byta om nu och sminka mig lite. Orkar inteee, hur trött som helst. Måste till skolan och hämta mina kostymbyxor också. Orkar inte enns tänka tanken, vill sova. Iallafall så ska jag till invito idag på praktik. Känns ju lite sådär. Han jag skulle ha pratat med om praktiken var inte där när jag ringde så hon som svarade i telefonen sa att jag skulle komma på lunchtid och när Simon hade pratat med dem sa nån att han skulle vara där på kvällstid och vi ska vara där tillsammans på praktik. Jävla skit, vill inte vara där på lunch. Otroligt mycket folk där på luncherna och det verkar strikt som fan. Men får hoppas att de går bra.. Måste gå.. buhu :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0