hästkuk

Min kropp vägrade vakna imorse, dock visste hjärnan att jag var tvungen så den skrek åt min jobbiga kropp att kliva upp annars jävlar. Och de gjorde den efter några straxar. Blev klar hur fort som helst också. Typ så som man byter kläder i The sims spelet. Eller ja, nästan. Hann dricka kaffe och äta en macka också. Helt sick. Stod och väntade på bussen då det var en halvtimme kvar till jag skulle börja. Var lättad och tänkte att jag skulle kunna sitta och chilla på skolan lite innan jag började då det bara ska ta ca 10 min till skolan med buss. Jo gärna. Hela jävla sfi flocken var ju på bussen. För de första kom den försent och för de andra tog de 30-35 min att komma fram. Helt otroligt. Iallafall så hade jag en lektion, alkohol hantering, satt och lyssnade på allt jag redan visste. Behöver närvaron. Så så var det med det.

Träffade Michaela på stan efteråt. Vi kikade på maskerad kollijox, och lite sånt.. Tänkte inte köpa något men jag är ju som jag är. Det blev en ring och ett halsband för min del. Dösnyggt halsband, ringen med men den har funnits länge i affär. Inte lika roligt. När vi var klar på stan svängde vi förbi Max och köpte mat, gottans. Sen visade Jocke hur han skulle se ut på halloween, creepy.

Nu sitter jag bara här och luktar hästkuk, var och solade förut. Dom hade bytt rör nyligen och de märktes verkligen. Inte för att jag vart så jättebrun men för att de brändess, hoho. Måste köpa solkräm nästa gång och sola järnet. Nu ska jag bada och kanske se en film efteråt. Byebye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0