stalker

När jag vaknade idag kände jag att allt var piss. Mitt kaffe såg ut som diarre, jag hatade telia mest av allt för att det står att jag har slut på pengar på kortet - FAST att jag har bytt till abonemang, jag såg ut som skit i håret, min hals sved, mitt huvud bankade sönder för att jag hade vaknat runt tolv (dricker vanligtvist kaffe runt 8-9 tiden på morgonen och jag är så beroende av kaffe att jag brukar få huvudvärk redan innan jag ska lägga mig på natten, någon som kan hjälpa mig att sluta med kaffe? haha..), tänkte gå och köpa hårfärg fast sen såg jag att det var så sjukt kallt ute att jag började ångra mig..    okej, bara småsaker men jag har inte världens bästa humör och tålamod och allt vad man kan kalla det.

Vid tre tiden bestämmde jag mig för att trottsa kylan
och gå till konsum och inhandla hårfärg iallafall. Det blev två paket av MOOD's svarta hårfärg. Ska färga imorgon eller på torsdag tänkte jag. Såg även att Marabou VinterVit hade landat i butiken så jag köpte en sån också, helt okej! När jag kom till kassan och skulle betala så såg jag en gubbe som har fölt efter mig några x antal gånger. Han är så sjukt äcklig. Trode han hade glömt vem jag var/hur jag såg ut eftersom det var längesedan han följde efter mig/jagade mig. Men när jag och Michaela jobbade förra helgen så såg han oss och han började ta omvägar för att gå nära mig. Usch, jag kände verkligen paniken krypa fram då. Iallafall så idag när jag såg han. Så såg han även mig, och gav mig ett äckligt jävla smile. Alltså jag kan inte enns beskiva hur äcklig han ser ut. Jag låtsades inte bry mig. Ställde mig och packade mina varor, han var klar med sitt packande och ställer sig brevid mig och väntar på att jag ska packa klart sammtidigt som han stirrade ner mig som fan. Visste inte vad jag skulle göra, för om jag hade gått hem hade han förmodligen följt efter mig så satte mig på en bänk där inne. När jag sitter där så ser jag att han ställer sig utanför och väntar på mig och ger mig äckliga blickar hela tiden. Försökte höra av mig till lite folk för att kunna prata med någon under tiden jag skulle gå hem. Dock hade jag ju bara gratis sms på telefonen så jag kunde inte ringa någon TACK vare kuk telia som inte har fixat så mitt abonemang är igång. Tack telia. Rätt vad det var ringde Michaela iallafall och hon var ute och åkte så hon plockade upp mig.

Det sjuka är att jag kände på mig att jag skulle se den där gubben idag. Det kändes som att jag var förföljd när jag var påväg dit men det var jag inte, och rätt vad det är så står han bara där. Äckliga fan. Drömde mardröm om han senast i förrgår. Drömde att jag skulle skjuta han men de gick inte, sköt och sköt och sköt.


Haha brukar inte skriva så personliga grejer här i bloggen kom jag på. Har inte bloggen för att jag vill att andra ska läsa, det är mest för min egen del men endå vill jag inte vara för personlig så kanske dags att sluta. Haha. ska endå sova strax tänkte jag såå..... C'ya folks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0