toan är brevid mig

Brukar kunna bli åksjuk när jag åker längre sträckor ibland men nu verkar det gå bra. Har bara lite ont i magen men det löser sig nog när man kommer fram. Måste köpa mig en feeet kaffe när jag är framme. Kan behövas, har knappt sovit inatt. Ska försöka sova lite här också så ska det nog gå bra. Tänkte se om Malin och Kris ville fika med mig idag men dem verkar inte komma fram förrän ikväll. Tråkigt. Men Föresten så sitter det knepiga människor framför mig. En kille och hans tjej. Dom lär väll vara 25-28 år kanske. Hur fula som helst båda två. Killen verkar jätte imponerad över att jag sitter med en dator och tjejen kollar svin surt på mig med jämmna mellanrum. Busschauffören meddelande innan vi åkte att de var fel på toan ( toan är brevid mig ) och när en tant gick in dit och gjorde nånting så kom ett dånande ljud därifrån. Så vänder den fula tjejen sig och och tittar på mig som om det vore jag som lät. Nu får hon ju ge sig. Haha. Knaaas.




Kommentarer
Postat av: caty

Vilket as! Titta surt tillbaka nästa gång du ser hon.. :D

2010-11-03 @ 14:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0