Stort plus i kanten

Kom hem för en halvtimme sedan ungefär. Maten var suverän. Och som ett dunder plus i kanten så bjöd han min favorit. Citroncurd med sura citron kulor i. Mmmm..  Surfade för första gången på en iPad också, han hade köpt en i london. Ball var den. Satt med ett leende över öronen när jag lekte med den lilla plattan. Vi drack cosmopolitan och vin. Sen slummra jag till i fotöljen medans dom andra kollade på kinesiska matlagningsprogram.


Ligger i sängen när jag skriver detta, om nu undrar varför jag är så vit runt käften
så är de salva, håller på och får nå jävla munsår. Hatar munsår, så jävla onödigt!

Är sjukt trött just nu. Ska nog slå på en film och sen sova. Har en lektion imorgonbitti. Efteråt ska jag nog plugga lite och sedan iväg på jobb. Hoppas de inte kommer snöa allt för mycket då jag ska vara ute när jag jobbar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0