Stockholmsresan

Har haft två kanondagar i sthlm, och en kanon kväll. Var ut med Tomas och hans vänner ifrån hans klass. Underbart! Vi drack massvis med öl och shottade fisherman och sambuca! Dock inga bilder. Åkte hem med Malin Sofia och Kris. Dock ville inte ena bildäcket vara med längre bestämmde det sig för i sönderhamn på motorvägen och flög iväg utan att säga hej då. Vi fick skjuts hem av snälla östersundare och jag svimmade i bilden för att syret tog slut då vi satt 7 vuxna människor i en bil och jag längst in, inklämmd. Men jag överlever. Bilolyckan kunde gått värre så det är vi nöjda och glada över att det gick som det gick även om jag önskar att det vore ogjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0