pic's från igår


Står ute och fryser ihjäl medans jag väntar på bussen, haha kolla frosten på halsduken!


Alex och Javve i metoden när vi hade dietmatlagning.

Efter skolan hämtade jag bassebus på dagis. Vi gick hem till mig och kikade på barnprogram. Sötaste ungen i värlgen tror jag bestämt. Han låg på min mage i soffan och kollade på scoobydoo medans jag var en trött quinna. Frågade om jag fick vila och han sa att han lovade mig att jag fick de. Haha, sötsötsöt. Efter ett tag ringde Jocke och Michaela som hade varit iväg och köpt ny bil. Dom var påväg och skulle hämta oss, så när dom kom blev de käk på big boy. Tjockt gott. På kvällen såg vi en konstig film men 56 miljoner liter blod i på tv'n. Johan var där också.


Mysbubbas i soffan. Snyggning. Läskiga ögon bara. Drog hem vid halv tolv - tolv. Då blev det pluggning som gällde. Mitt i natta. Hade prov imorse i alkoholhantering. Men det missade jag för att jag sov som en stock. Kuk ångest över det. Men måste bara inse att det inte går att göra något åt. Ska ta en dusch strax och sedan gå på ica och hämta ut ett paket som jag beställde i fredags. Efter det ska jag nog träffa Therese. Min tremänning. Vi ska väll se på film och umgås, inga större planer.

Kommentarer
Postat av: AMANDAFOTO

sv; tack men du kan va :)

2010-11-23 @ 18:19:45
URL: http://amandafoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0