läskar som en läskig tjej

Hahahha, idag kan man verkligen säga det blir vad man gör det till. Har gjort reklam i hagel/snö/regn vädret idag om ett nytt nöjesmagasin LAJV MAGAZINE som en vän till mig har startat. Hade med mig Michaela och som sagt. Det låter kanske inte så kul men det bli vad man gör det till, jag hade super kul idag. Imorgon blir det mer jobb.

Här hittar ni tidningen, som även går att läsa på nätet '' http://www.lajvmagazine.se/ ''. Det är första nummret som är ute, gillar ni den så har den även en sida på fejjan. Mest för Sundsvallsbor, men kan vara rolig att läsa för andra också.


Just nu sitter och och drinkar lite, ska sminka om mig snart. Lite senare ska jag möta upp Carro, vi ska till södra berget. Fattade först inte riktigt vad vi skulle göra där men har nu fått reda på att vi ska vara i den största sviten där, dricka, bubbla och ha massa roligt. Lät ju inte helt fel? Blir det inte kul så ringer jag bara en taxi och drar därifrån. Vet flera som ska ut ikväll så de är väll bara att följa med dem isåfall. Hoppas på en superkväll.



Ställte precis frågan till mig själv, hur läskig är inte jag som sitter och dricker cider och
målar naglarna? Tjejigast, typ. Läskigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0