frukt frukt bara frukt

Sitter och trycker i mig en grandiosa pan pizza. Superduper frukost-lunch. Klockan tre har min alkoholhanteringsgrupp studiebesök på aveny sen slutar jag. Sjukt skönt. Ikväll ska jag på middag hos Leffe. Han gör så jävla god mat alltså. Längtar! Alltså allt han gör är gott. Hans köttbullar är to die for. Han lärde mig att flambera när jag var typ 9 år. Jävla ball gubbe de där. Jag tycker saltgurka är vidrigt men hans hemmagjorda är till och med god. Parmaskink lindade meloner, inte så märkvärdigt men allt han gör blir bara tip top, kommer bli höjdpunkten på veckan. Haha :-)

Igårkväll var jag till Jocke & Michaela. Vi drack vinglögg och kollade på film. Längtar fan till julen nu alltså, nog till glöggen mest, älskar glögg. Efteråt var jag ut en sväng med Jenny. Hade rätt kul faktiskt. Träffade Emil och några gamla homeboys, haha. Åkte hem ungefär en kvart innan stängning så det var rätt skönt att slippa ruset ut och alla fyllon. Åkte med Emil och Jenny därifrån. Fick tråkigt nog panikångest när jag kom hem så jag drog ut lika fort. Caty mötte upp mig som tur var. Sen sov vi som barn. Måste hämta ut medeciner idag. Får inte glömmas.

Men nu måste jag gå och göra mig iordning och sticka ner till stan, man vet ju aldrig hur bussarna går nu när det är sånt knepigt väder. C'yaa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0