amish

Det känns verkligen att jag valde rätt buss. Är påväg ner till Stockholm, sitter på bussen. Det fanns två bussar att välja mellan. En vanlig Ybuss och en Svart. Tog den svarta. Fan vad nöjd jag är över det. Trådlöst internet och uttag! Ibland finns de trådlöst internet på ybussarna men inte alltid, och jag har nog aldrig varit med om att man skulle få ha egna uttag allihopa. Dessutom har man feta skinnsäten och jag har en egen plats och ingen jobbig illaluktande gubbe brevid mig. Eller, föresten. En liten bit ifrån sitter en Amish people, och jag måste väll medge att jag är lite halvrädd för han men det ska nog gå bra.

 skrev detta kl 8.15 ungefär..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0