Topp Spets Vass



Har inte orkat skriva något riktigt. Eller skriva har jag väll haft ork till men har inte orkat sitta vid datorn något så mycket rättare sagt. Sedan jag har skrivit sist så har det väll hänt en del. Har hjälpt Jocke och Michaela att flytta, så nu är vi inte längre grannar men bor ändå inte så långt ifrån varandra. Cathrine har åkt utomlans utan mig och jag vet inte vad jag ska ta mig till. Helvete.

Och idag är det morsdag. Tror jag ska springa iväg och köpa en bukett blommor tills mamma kommer hem ikväll. Dock ska inte jag vara hemma ikväll utan jag ska se första Sex And The City filmen med Michaela eftersom att hon inte har sätt den, så vi kan se tvåan på bio framöver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0