Shopping i birsta

Usch vad trött jag är nu. Hoppas jag kan somna i tid ikväll så man kommer upp i hyffsad tid imorgon, har haft jätte svårt att somna de senaste nätterna. Har en del att göra imorgon, och helst inte så sent. Hehe.

Iallfall så tog jag med mig Caty ut till birsta idag. När vi var där träffade vi även Pontus, Andre, Filip och Robban. Trevligt måste jag säga. Sen var vi och shoppade nästan till stängningsdags. Köpte ett par jeans, mycket nöjd. Har sökt jeans hur länge som helst och inte hittat några som är bra men de här kommer nog bli mina favoriter framöver. Har massor med jeans men tror inte jag har ett enda par i rätt storlek. Köpte även lite smycken och hår acessoarer, klänningar, hårfärg och hårinpackning. Så imorgonkväll blir det nog att jag färgar håret också. Skönt. 

                                                Nää nu ska jag nog se på lite tv. C'ya ! !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0