Jävla skit grejer..

Idag har jag varit till en fotograf och fotat mina ärr sedan en moppeolycka sedan snart två år tillbaka. Efter det var jag ut till birsta med Caty för att hjälpa henne att hitta studentskor, och hon hittade ett par jätte fina. Jag köpte 3 par stay up's och nagel gele, men när jag skulle prova den så hade den trokat eller något. Jävla skit grejer. Vi gick även och solade mot kvällskvisten och sedan blev det film med hennes mamma, bror och hans flickvän. Kanske den sämsta filmen jag sätt(okej inte den sämsta..). Legion hette den, så den är inget ni bör enligt mej ;-) Hä-hä..


Imorgon ska jag ner på Railway Saloon och hjälpa till att förbereda inför mässan till helgen. Och mot kvällen blir det fiske med Caty, Tommy och Marcus. Riktigt roligt, så jag hoppas på fint väder :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0