Usch och fy..

Usch och fy.. blä blä. Hur fan ska jag orka? Idag är det möte. Är så irriterad att jag skakar av ilska när jag tänker på det. Iallafall så la jag mig innan klockan sju igår. Somnade ganska fort men vaknade vid tio då hjärnan var vaken men kroppen sov - i flera timmar. Hur sjukt som helst.

Håller iallafall på att göra kaffe för fulla muggar nu så jag ska orka med en lektion och ett möte. Fan vad tragiskt. Orkar jag så ska jag nog ta mig till något ställe som elgiganten eller något för att se hur man får till internet i min mobil. Har ju trådlöst internet, facebook, msn, gps, internetexplorer och allt men har inte kommit igång med det än för jag har inte fattat hur man gör riktigt. Hittar inga inställningar heller. Så, så ser min dag ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0