Talgkörtel

När jag skulle lämna Svante hos Jocke igår så sa han att jag hade en talgkörtel på ryggen. Han var jätte seriös och sa att han ville klämma på den. Jag fick panik, riktig panik, började få svettningar och ville spy. Sen tog han tag i min rygg och började trycka lite där. Då fick jag verkligen panik och började gråta och skaka. Haha. Hm. Jag undrar vad det är för fel på mig. Hade jag glömt att ta medecinen eller? Iallafall så sa han sedan att han bara skojade men de blev väll inte lungt för det. Jävla galning.

Lagade mat med Caty hos henne lite senare. Kyckling, ris och wook grönsaker. Sen sov jag som en björn på soffan, gick ut två timmar senare eftersom jag skulle få skjuts hem av min far. Såg ut som en zombie. Och vad jag ser ut som nu vill ni nog inte veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0