Sanningen bakom mördardockorna..

Idag har varit en ganska bra dag. Jag tog mig ut och jag tog mig till stan. Och det gick bra, men jag tog mig ju inte ända till skolan - men säger inte att de är dåligt. Känns nästan starkt gjort av mig. Höh, jag har blivit knäpp.

Iallafall så följde jag med Cathrine ( Caty ) till hennes skola och satt där ett tag och tittade på när hennes klasskompisar drog dåliga vittsar och gjorde fula grimaser. Öh. Ja, precis. Efter det delade vi på en pizza - gick förbi återkommande mode där vi även hittade något kul var.

När vi kom hem till mig igen så skulle vi titta på lite Cougar Town. Jag tror det var bara jag som satt och små skrattade. För hon somnade. Så jag hjälpte mamma med maten och sedan fixade jag en fruktsallad med vaniljsås till efterätt. Gott. Så gott att jag åt för mycket - så gott att jag fick ont i magen. ÖH. Jo, precis.
På tvn visades även Simon & Thomas inrednings program. En stor skräck är väll dockor? Eller? JA. I dagens program var dom i ett hus som tillhörde en dock-galen tant. Härre-jävlar-min-skapare-jag-kommer-inte-på-några-ord-så-fult-det-var!!!
Sanningen är att jag faktiskt samlade på porslinsdockor
 när jag var mindre. Tro det eller ej. Nu är jag bara rädd för dom så jag har låst in dom i ett skåp i vardagsrummet. Vet inte vad jag tänkte när jag fick för mig att börja sammla på dom. Det var säkert coolt att göra sånna psykiskt sjuka saker som mindre. På den tiden sammlade min barndomskompis på kapsyler - idag säljer hon sig själv för droger. Du ser ju, lika bra att jag låste in dom jävlarna. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0