Studentfirande

Har haft Gigolo i tre dagar nu, ska ha han tills på fredag för tidigt på lördag morgon åker jag till stockholm. Det var väll mestadels för att se hur det går med päronen. Till en början var ju min lilla mor livrädd men nu går det rätt bra så jag får väll se hur det blir. 

Nu ska jag äta lite frukost och sedan till Cathrine, Tommy och Filip's student. Måste springa in någonstans och köpa student present till Tommy och Filip först, Hmm..  inte det lättaste. Justja, skrev ju att jag skulle till stockholm tidigt lördag morgon. Jo, jag skulle ju se Kiss. Yeeei!! Vi kommer bo på ett hotell som såg jättefint ut som låg bakom hörnet av hötorget. Så det är nice. Men men, C'yaaa ppl!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0