Heldag i birsta

Heldag i birsta med mamma och mormor idag.


Småsaker får massa olika ställen. Och dom har slutat sälja en sorts Veet jag hade förut. Köpte en på spray i sommras men det svar ju bara skit på ren svenska. Så ska prova denna nu, är de samma skit så ska jag sluta med den där skiten. Haha. Tjejen utan tålamod. Skit bra läppbalsam btw..från dove tror jag.



 Parfymen luktar godis, älskar sånna parfymer. Haha!

Köpte tolv vinglas, sex till rödvin och sex till vitt.


Köpte även två presenter till Sebbe som fyllde tre år igår. Lillbubbas. En döskalls-morgonrock/badlakan. Och ett lektält lika som jag hade när jag var liten fast ett som ser ut som en iglo, så slipper han ha tvättkorgen på huvudet och säga att han gömmer sig. ;-)

Köpte även studentpresent till Caty men hon vet jag läser min blogg
så det skriver jag inte här vad det är.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0