En del av shoppingen från förra helgen



Hötorget låg precis vid vårt hotel så korsade det när vi skulle gå och äta en dag.
Såg denna skönhet och som även följde med mig hem.
Jessica ♥ Stora ringar




Bikini  och ring från H&M, köpte en brun bygel bikiniöverdel också.
Även ett tjockpack strumpor osv, haha lite andra nödvändigheter.




Lite stora kanske, men jag gillade dem.
Inte så att jag ska ha dem hela tiden. Då försvinner nog mitt hål
i naveln på en vecka. Haha, dom är rätt tunga.


Köpte en kavaj där också, med nitar på kragen. Dock har jag ingen bild på den, kan visa senare. Det var iallafall det jag kom på just nu att jag köpte där nere. Vet inte om det var något mer? Jo justja.. en conceler, rött, svart och genomskinligt nagellack. Ja, det var vad jag kom på iallafall ;-)


Kommentarer
Postat av: Lolly

hej,

kan inte garantera äkthet till 100% på nyckelringen eftersom jag fått den i present. Men det är mkt bra material på den. Och jag fick den med Chanel lådan.

mvh/lolly

fler frågor? du kan maila på [email protected]

2010-06-18 @ 22:24:25
URL: http://lollysbloppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0