Brown

Sitter och inviger de nya glasen med lite rött. Pratat med Caty idag. Hon är tillbaka i Sverige. Yeeii, snart får jag träffa henne igen. Haha, känns som att det var en evighet sen vi sågs. Fast det var det väll i och för sig när man tänker på att vi annars brukar sova med varandra, äta med varandra, hålla om varandra som ett nykärt par (okej kanske inte direkt.. eller jo ibland) ..osvosv.

Igår blev det föresten jobb på Railway för min del,
så ska hem till Jocke, Michaela och Sebbe imorgon så han får sina presenter eftersom jag jobbade igår då han fyllde år.

Ska nog dricka upp de här glaset nu och vandra mitt feta arsle (okej, de kanske inte stämmer, plattarsle nr1 är ju faktsikt jag om nån. Fast jag har faktsikt fått lite fläsk de senaste veckorna, undra om jag går upp på mina medeciner?!) Nää vad jag tänker. Jobbigt. Det jag skulle skriva var att jag ska gå hem till Kricke (..tror jag?!) och umgås lite. C'yaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0