Tidig morgon

Igår vaknade jag klockan sex, behövde inte kliva upp förren åtta. Självklart somnade jag om, och försov mig. Attans. Vaknade självmant klockan sex imorse också. Så då låg jag vaken istället. Inte kul kan jag säga. Sjukt morgontrött. Men det gick ju. Nu ska jag dricka kaffe och sedan kila iväg till railway och sedan sätta igång att laga mat på gatufesten.

Föresten! Igårkväll fotade Johanna och Nathalie- mig och Cathrine i fagerdal. Dem har startat ett företag över sommaren och behövde lite bilder till hemsidan. Hoppas dem fick nån bra iallafall. Får jag någon bild av dem sedan fotograferingen så lägger jag upp den här och länkar till deras hemsida när den är klar för er som också vill bli fotade i sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0