Shutter Island



Såg nyss Shutter Island med Kricke, vi såg en komedi också men den minns jag inte vad den heter.
Minns inte vad den handalde om heller för den delen. Inte efter att ha sätt Shutter Island iallafall! Jävlar anamma vad man tänker när man tittar på den. Känns som att man sitter i hans huvud.
Aa, helt sjukt iallafall. Alla tidningar har typ gett den filmen fyra eller fem av fem. Men har annars bara hört dåligt om den. Själv tyckte jag att den var skit bra. Kan bero på att jag gillar sånna filmer eller för att de andra som sätt dem inte förstår. Kan ju vara båda delarna.
De var liiite creepy att gå hem nu faktiskt måste jag säga. Sån jäkla dimma ute att man bara ser fyra meter framför sig sen är det bara vitt. En aning creepy alltså. Man väntade bara på att det skulle ploppa upp ett missfoster. Och självklart gör det ju det. Dock kanske inte ett missfoster men en propp. Lucky me.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0