Nya grejer och oaktiv blogg

Gick en sväng på stan igår. Verkligen en sväng. Kom hem med 4 påsar efter 15 min på stan. Skor, dataväska, kläder, underkläder och parfym. Bara nödvändiga grejer med andra ord.. eller? Haha. På kvällen köpte jag en dator av en kompis. Han skulle utomlands och behövde pengar. Och jag behövde dator, så de passade ju bra som satan. Nöööööjd som fan. Dock inte den jag sitter på nu utan pappa håller på att fixa och dona med den. Han jobbar med datorer så de är lika bra han får fixa till den så det blir så som jag vill ha den. Hoppas den får plats i dataväskan jag köpte under dagen, det hoppas jag iallfall, annars är det ganska onödigt med en dataväska. Hm.. kan ju prova.

Iallafall ska jag till stugan idag med pappa och hjälpa han med köket. Sist vi var där fixade vi med duschen så det ska vara klart nu, hoppas det funkar bra, annars får vi göra om allt, och det tog sin tid. Kanske ska träffa Emil en sväng också när jag endå är där. Och ikväll blir det nog så att jag ska umgås med Caty. Jobbar på Gatufesten hela veckan sen. I Railway's tält. Så lär nog inte vara så aktiv här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0