Cleaner

Har varit i stugan sedan igår vid ett tiden ungefär. Med mamma och pappa, pappas vän Håkan och hans dotter Nicoline. De grillades och dracks massa bärs, gin osvosv. På kvällen följde jag och Nicoline med Emil & Jens mfl. till norrsjön för att bada. Dock skippade jag det. Såg dökallt ut, och när Emil kom upp var han alldeles blå om läpparna. Så nej, inte lockande alls! När vi kom tillbaka drack vi lite till och umgicks med päronen.. tills att de fick för sig att fylle åka lite båt. Idioter säger jag bara. Vi ville absolut inte följa med och såg istället på lite filmer på min dator. Mycket bättre. En av filmerna hette Cleaner, helt okej faktiskt.. eller bättre än okej kanske. ganska spännande.

Gick iallafall inte att sova på natten. Eller jo jag somnade till efter några timmar och vaknade varje halvtimme pga värmen. Varje gång jag somnade så var jag utan täcke och varje gång jag vaknade hade jag täcket på mig. Måste ha drömt att jag frös. Dock vet jag vad jag drömmde och det var inte att jag frös, av det jag minns iallafall!



Idag har jag inte haft så mycket att göra. Orkade inte ligga ute i solen och sola pga all broms. Hua. Hur biten som helst har jag blivit. Hatar dom. Istället låg jag inne och tittade på film. Två stycken såg jag. American Shelly, den var väll inte så jätte bra kanske men bra tidsfördriv. Och en till som jag inte har sätt klart, tänkte göra det nu :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0