Vemdalen 09-10

Kom precis på att jag inte har visat er några bilder ifrån Vemdalen 09-10. Lägger inte upp alla men nåra. Vi hade iallafall det grymt bra där. På dagarna åkes det skoter, slappade framför massa olika maraton på mtv, after ski osv. Kvällarna blev det god mat och massa kul med alla som var där.

Nyårafton åkte jag skoter med André ( om jag minns rätt? ), sedan blev det en dusch och lite fixning. Efter det tillagade jag riktigt mör entrecote med råstekt potatis, sallad och bea sås som jag åt med Cg och Caty, grymt gott. Efter det vandrade vi ner mot en stuga till några kompisar till oss. Var där till elva tiden kanske, sen var vi till hotellet. Grymt kul. Tolvslaget var utanför hotellet med Caty och Cg. Hur bra som helst!!


Från vardagsrumsfönstret på morgonen.


Jag, Fredde och Oggy. Vi skulle göra grimaser men jag började bara garva.


Robban och jag.


Mehehe, kiss my ass!!!


Smaka?


Välldigt mycket folk :-|


Haha ojojoj. Wallander och jag.


Inga kommentarer. Haha.


Utanför mitt fönster på morgonen.


Isac och Oggy.


På självaste nyår. Denna underbara människa värderar jag HÖGT.


Yeeah mat! Hungrig var jag vill jag lova.


Cg också ;-) Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0