Vart ligger lektionerna?

Lite mer information skulle ju ha varit bra. Gick inte till skolan imorse för jag visste inte villken skola jag hade psykologi på. Frågade de andra som hade valt det också men dom visste inte heller. Frågar man lärarna eller mentorerna så vet inte dom heller. Det är helt sjukt ju. Nästa lektion jag har börjar efter tolv någon gång och då har jag estetisk verksamhet bild. Så tills dess hinner jag väll ta reda på villken skola det är på, men just nu har jag absolut ingen aning. Gissar på hedbergska eller västermalm. Grejen är att är det på
västermalm så kommer jag inte hitta dit för jag har aldrig varit inne på den skolan och är det på hedbergska kommer jag få leta som en galning och KANSKE hitta dit om jag har tur (för jag vet ingen annan i klassen som har valt bild!?!). Detta är en jobbig grej med att gå på Altinska, att man har lektioner på olika skolor förutom de innom just ämnet hotel&restaurang för det ligger på Altinska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0