Snödrivor

Jag kände nästan lite hat innom mig igår. Som vi alla vet är de så in i helvete med snö ute. Och det är smala smala stigar på trotoarerna som man får trängas på för att komma fram. Igår stog jag på en sådan stig vid en busshållsplats för att det var fullt med folk inne i busskuren. Hade även luva på mig så jag såg inte om det var någon bakom som ville gå förbi. Och rätt vad det var så kanckar en kille mig på ryggen och säger '' Ursäkta, kan du flytta dig åt sidan lite vi ska in i busskuren? ''. Så dom ansåg att jag skulle gå in i snödrivan för att dom skulle gå på stigen? Då kan dom väll gå in i snödrivan själv. Jävla idioter, vad tror vissa att dom är alltså. En krit vit skelett smal ginger och hans feta flickvän med ärvda märkeskläder som trode hon var as jävla snygg. En marc o'polo väska som såg ut att vara ifrån 80 talet, man kunde undra villken soptunna hon hade hittat den i. Och där stog dom och fnös åt alla andra. Dom stog och fnös åt en tjej i 13 års åldern som hade stora lurvia boots på sig. Fyfan vad irriterad jag blir på sånt folk. B-lä-ä-ä-ä-ä-ä!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0