Snabba cash

Har hört både bra och dåligt om filmen, de dåliga man har hört av den är förmodligen ifrån folk som läst boken och tyckt att den var bättre för boken har jag bara hört bra om. Ikväll ska jag iallafall se denna film på bio med Martin & Sebbe. Har alltså inte allt för stora förhoppningar om denna film pga vad folk har sagt om den, men måste se den känner jag.




Updatering: Bra film enligt mig, dock gillade jag inte slutet speciellt mycket. Men förstår slutet om det nu ska komma fortsättningar. Föresten så förstår jag inte varför alla tycker att Joel Kinnaman är så snygg? Personligheten i filmen gör han bara ännu fulare, han är en fjant rakt igenom. Eller ja. Man kan ju tycka olika.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0