Sjuka jävel ! :-D

Hahahaha, ja satan i gatan! Efter allt filmtittande igår så gick jag och Caty hem till André för att hälsa på lite. Där dracks det alkohol och jag tror nog André fick i sig lite lite för mycket. Så jävla roligt så de är inte sant. Skrattade så jag fick kramp i magen ungefär. De är ingen överdrift här alltså. Jag satt på någon opera låt på Spotify och han ställde sig och mimade med värsta inlevelsen! Jag vek mig av skratt och la mig på golvet, var tvungen att springa på toa för jag var nära att kissa på mig. Och när jag kommer tillbaka så står han fortfarande och mimar. Han mimade till typ 4-5 låtar. Och när han var klar säger han helt allvarligt '' Alltså det är bara inlevelsen det handlar om! ''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0