Music


Spotify: Rob Zombie – Sick Bubblegum

Låten Sick bubblegum med Rob Zombie, släpptes bara för några dagar sedan. Robert Cummings som han egenligen heter, är musiker, manusförfattare, regissör och producerar film. Han skrev även ett manus till filmen The crow, grymt bra film om jag får säga det själv. Måste ju även stå med i någon historiebok att de råkade skjuta Brandon Lee i den filmen, största tabben någonsin under filminspelning. Så när ni ser han skjutas i filmen så är det inte på låtsas. Brandon Lee dog alltså 93 under filminspelningen. Tillbaka till vad jag pratade om. Hans mest kända låt Dragula är bla med i filmen Matrix. Många av hans låtar är med i ett flertal sjuka filmer. Jag älskade Living dead girl för ett antal år sedan.. 5 år sedan kanske. Haha. Jaja. GRYM, enligt mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0