Music

Idag hade Elvis fyllt 75 år. Helt orolig som artist. Va sägs som ett halvt kg bacon till frukost? Elvis föddes år 1935 och dog 1977. Han lovade även en Europa turne med konsert i Sverige till en svensk journalist som besökte Las Vegas och då träffade på Elivs, dock blev den turnen aldig av tråkigt nog.  Han har gjort många grymma låtar enligt mig men en utav mina absoluta favoriter med han är In the ghetto. Dock skulle jag nog säga att jag tycker om den med Lisa-Marie ( Elvis dotter ) lite lite lite mer. 


Ni med Spotify kan klicka här för att får lyssna på en grym skiva med Elvis, 30 orginalhits. Jag gillar denna låt massor!
     En sak ni kanske inte visste är att jag har en ganska stor Elvis tavla på min vägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0