Music



 De bästa enligt mig på Spotify: Takida – Reason To Cry , Takida – Halo , Takida – Jaded , Takida – Broken , Takida – Die Alone , Takida – Tear It Up Again , Takida – Curly Sue .


Jag minns när takida knappt var kända, förutom i våran lilla håla ungefär.
Jag tyckte att dom var grymma när jag var mindre, vid 12-13 års ålder lyssnade jag på dem hela tiden. Alla deras låtar i min mp3 som snurrade tills batterierna tog slut, aldrig att jag stängde av den om det fanns batterin kvar. Och de stog alltid tAKiDA på min pressentation på lunarstorm. Haha, ojojoj.  Fast en sak minns jag, fyfan vad otrevliga dem var :-S Och nu för tiden står det överallt i alla tidningar när dem träffar takida om hur trevliga dem är och bla-bla-bla. Jag var och såg dem ett par gånger och en gång var en sommar kväll. Jag och en kompis gick fram till dom efter en spelning och frågade efter autografer, men vissa ville knappt skriva en. Helt sjukt vad otrevliga dem var. Okej, dom kanske hade bråttom. Men vad hade dom att åka hem till? Om dom var otrevliga på den tiden så kan man ju undra hur dom är nu, under riktig stress. Stackars fans. Men dom är duktiga på det dem gör inom musiken iallafall. Riktigt duktiga, kul att dem kom så långt - inget jag trode när jag stog där och tittade på dem i 12-13 års ålder och blev trampad på mina fötter av en wierd långhårig kille med skinnjacka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0