K

Kikade runt på facebook så hittade jag pappas bästa kompis som barn. Han hade lagt upp denna länk : http://www.blocket.se/vi/25054618.htm?ca=4 .  Hahaha. Fulaste jag sätt!


Bild: Pappa och jag på dagis till jul.

Jag minns när så väl när vi har hälsat på dem i stockholm när jag var mindre. Deras tv med projektor i var nog det coolaste inom elektronik jag hade sätt då. Bananerna i pyjamas var ju liksom större än mig. Och jag minns att han hade cola flaskor/burkar ifrån hela världen åvanpå ett skåp, det var hur fashinerande som helst måste jag säga. Och hans mamma hade lånat ut hennes lägenhet till oss för att hon skulle resa bort. Jag minns dom stora svarta skinn fotöljerna och alla klockor som fanns överallt. Jag tror nog att hon sammnade på klockor. Innan vi skulle sova så plockade mamma ur batterierna ifrån alla klockor för att kunna sova. Jag skojar verkligen inte då jag säger att det verkligen ekade klockslag överallt. På toan till och med. Också glömde vi vår lila termos där. Då var jag sex år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0