H&M's smink

Varit vaken nästan hela natten. Sov en timme mellan 2-3 typ. Sen vakna jag av att jag grät. Jag trode till en början att det var för att jag drömmde om en tysk som ville kväva mig med tyg. Sen märkte jag att de gjorde ont i ögonen också. Gick upp och tittade i spegeln och vipps! - HEJ ÖGONINFLAMATION..! Tror närmare bestämmt att det kan vara pga mascaran ifrån H&M, aldrig att jag köper den mer. Dock kan mina ögon vara känslig mot billiga mascaror. Men men, inte alltid man tänker på det.

      Köp aldrig H&M's mascara!! ...Fast ni kanske är smarta nog att förstå det själva.
Köp inte deras fountation heller. Köpte den för ett år sedan bara för att prova om den verkligen var så dålig som folk sa, och näe de var den inte, den var sämre. Riktigt jävla dålig, fick jätte dålig hy utav den.
Däremot kan jag rekomendera deras ögonbrynspennor, älskar dem. Alltid använt dem. Mörka som ljusa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0