Gårdagens shopping


Nagellack med lång och smal pensel för att måla detaljer osv.
Har ett sedan tidigare i silver.


Två st pack med naglar, jag som inte gillar lösnaglar egentligen.
( Men man får ju inte ha långa naglar när man jobbar i restaurang
så bättre med sånna här lösnaglar än att lägga ut massa pengar
på salong när man endå månste ta bort dem innan jobbet. )


Har faktiskt då och då köpt en hel del grejer tills jag ska flytta,
ganska smart istället för att få köpa allt sammtidigt senare.


Svart fodral med axelvaddar.
Ser ut som någon sort strar wars gubbe i den men den var fin endå :-)


Bäddsett.
Att bädda fint är nog inte min bästa sida här i livet.


Köpte även den största Kang jang flaskan jag kunde hitta och ett stort lager med halstabletter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0