Begerikurs

Jag känner mig helt död efter en dag som denna och som igår. Hur fan ska det då gå på torsdagar då jag slutar halv sju på kvällen. Vill nästan inte enns tänka på det. Halv sju - Ja, ni läste rätt. Börjar med bagerikursen då och den är lagd på eftermiddagen. Man kommer inte enns hinna äta något där emellan. Ska nog sno en tårta på bageritet och äta vajre torsdag, de är ju ett alternativ men inte ett så bra alternativ dock. Eller ja det beror ju på hur man ser på saken. Man vill ju inte direkt köpa pizza varje gång bara för att skolan planerar dåligt. Och jo dem planerar visst dåligt, för dom har lagt bagerilektionen samtidigt som vi har estetisk verksamhet tror jag det var. Vet iallafall att dom la dubbla lektioner under samma tid. Ska man jobba med att göra scheman ska man väll göra det bra också. Så ja vi får väll se hur det går på torsdag, om jag överlever eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0