Bara för att jag har tråkigt..

Favorit

Låt: Har flera
Sak att göra: Skratta
Sport: Ööh.. kanske inte min grej..Hehe.
Dryck: Burn, kaffe.. Fanta. MMmm.
Kläder: Bekvämt.
Film: Har flera
Bil: Hohoho!!! Camaro ss, Dodge charger, Dodge challenge osv!
Serie: oth, gg, how i met your mother, 2½men osv.

 

Har du någonsin

Gråtit över en pojke?
Yep
Gråtit över en flicka? Det med, hehe.
Ljugit för någon? Helst ärlig
Varit i slagsmål? Jo
Blivit arresterad? Arresterad och arresterad. Okej.. då.
Träffat någon från internet IRL? Hm.. vet inte. kanske om mina vänner kände personen så det inte var någon skummis ;-P



Senaste

Låt du hörde: Do you remember - jay sean, lil wayne
Film du såg: Vet inte..
Kram: mamma
Puss: hm.. minns inte.
Resa: turkiet
Dröm: Haha, jag var tillsammas med en kompis till mig fast att jag inte ville. De  sprang även små vilda grisar på golvet ( alltså typ 5-6cm långa ) så jag jagade dem istället för att vara med han.
Person du träffade: Brorsan
Personen du pratade i telefon med: De vet jag inte
Personen du fick sms av: Olle
Gången du var utomhus: inatt
Saken du köpte: En liter burn och tuggummin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0