Så sjukt less nu. Ska sluta på mitt jobb..

Så sjukt less nu. Ska sluta på mitt jobb pga många olika skäl som jag inte tänker ta upp här, så det är bara för mig att söka nytt. Känner att jag behöver lite extra knäck nu när jag är van att ha extra pengar utöver studiebidraget. Så jag måste skriva nytt CV, gud så jobbigt det är.. verkligen inte bra på att skriva jag.

I övrigt då. Idag har jag varit på skolan och sedan var jag ner på jobbet och satt bara och snackade med min chef och de andra som jobbar där i typ 2-3 timmar, riktigt trevligt. Fick smaka på en kaffe/hallon/blåbär pannacotta också, grymt gott. Mycket jobb prat. Ska sluta med det. Är på lite dåligt humör faktiskt. Tror jag ska gå ut och gå en sväng snart. Har inte så mycket annat för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0