magsjuka

Min bror säger att jag inte kan leva på kaffe. Det kan jag visst det, har gjort det tidigare, dock mådde jag inte så bra då men, jag kan äta sen. Nu vill jag ut och fota. Har velat det rätt länge nu, men ingen vill bli fotad. Så tråkigt. Föresten, jag tror jag börjar växa ur mitt skinn eller något, eller så har mina muskler börja försvinna. Haha skit äckligt. Eller så börjar jag bli gammal. De vore ju hemskt. Skulle föresten ha färgat håret idag, eller michaela skulle göra det på mig. Men Bassebus har fått magsjuka så jag vet inte riktigt om jag vill gå dit. Haha. Skulle kunna göra det på mig själv men har min hårfärg hos dom. De sög ju. Nu poppar jag musik och dricker kaffe, as usual. Och justja, fixade till problemet med min iLur på telia igår. Så nu funkar det finfint, goodiegoodie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0