LILL LADY vad gör mig glad?

Haha busigt av mig att vara osminkad och inte fjanta mig mer än att lipa på en bild, amaaazing?! Hur som helst så kan jag inte sova. De här är skit. I lost all control and i need you now. Funderar på om jag ska slå igång en skräckfilm. Eller forsätta vrida och vända. Men det suger ju, sömntabletter vill jag inte bli beroende av heller så de ska jag inte ta varje kväll för då blire bara knas, det är lätt att vara efterklok och det är därför jag alltid gör det svårt för mig själv. Fan va smart, där får ni alla ni som undrar hur jag tänker med det mesta. Inte om sömntabletter alltså utan om det mesta, haha, herregud vad jag svammlar. Jag hittar inte min tv dosa heller. Men hur deppig är inte jag som ligger och lyssnar på den här -> The Streets – Dry Your Eyes låten. Öh. DEPPCHEY. Lilla lady bli glad, vad gör mig glad? eh? Såg på massor av OTH med Johanna igår föresten. Man vill bara bli kär när man ser på det. Men tror nog inte att jag kan bli kär, jag är nog iskvinnan - istappen, isklumpen.. just nu är jag bara en snöboll. Ursäkta min franska! Nu blir det en sömntablett iallafall eftersom jag endå inte hittar tvdosan, skit också. Godnatt om nån timme då!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0