Hos Johanna

Woho, en dag kvar till julafton bara. Sitter hos Johanna nu, har sovit hos henne inatt. Igårkväll var vi på birsta city, det var ju kvällsöppet där. Skulle bara hjälpa henne att hitta julklappar, självklart köper jag saker till mig själv också även fast jag INTE skulle. Haha, det enda jag skulle köpa var en bingolott men det glömde jag. Så det fixades idag. Har även glömt att köpa julklapp till en person men tänker inte skriva till vem för tror han läser, haha. Superhemlig_jessica_hihi. Ikväll ska jag byta julklappar med Jocke Michaela och Sebastian, vi ska dricka glögg och spela bingolotto, justja, ink Kricke men han ska jag inte byta julklappar med. Och sebbe ska inte dricke glögg för han är för liten, mehe. Fast de känns endå som att ingen som läser skulle fatta något av detta men som jag skrivit tidigare, skriver för min egen skull. Johanna ropade nu '' va skriver du om mig i din blogg egentligen?! ..näärå skoja bara.. '' Jo jag kan ju börja med att säga att hon är naken! WOHO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0